Polityka reklamacji i zwrotów

§ 1. Reklamacje

  1. Transkacje dokonywane za pośrednictwem sklepu internetowego Supeo.pl lub składane telefonicznie pod numerem telefonu +48 515 802 515 obsługuje Przedsiębiorstwo P.H.U. MAT Mateusz Matyka z siedzibą w Sierakowicach, ul. Podgórna 17A, REGON 360051398, NIP 5891953737 i ponosi pełną odpowiedzialność za ich prawidłowy przebieg.
  2. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, Kupujący ma prawo zgłosić reklamację za pośrednictwem dowolnego, dogodnego dla siebie kanału kontaktu:
    1. elektronicznie poprzez przycisk "Reklamacja" w zakładce Moje konto > Zamówienia
    2. e-mail kontakt@supeo.pl
    3. telefonicznie pod nr telefonu +48 515 802 515
    4. osobiście w sklepie stacjonarnym Supeo.pl z siedzibą w Sierakowicach, ul. Podgórna 17A
  3. Pracownik sklepu dokona analizy zaistniałej sytuacji i w w przypadku reklamacji zasadnej w najszybszym możliwym terminie podejmie działania mające na celu usunięcie wszystkich negatywnych skutków zdarzenia wywołującego reklamację, z uwzględnieniem oczekiwań Kupującego.
  4. W przypadku przyznania zwrotu środków, zwrot zostanie dokonany za pośrednictwem przelewu bankowego, na rachunek wskazany przez Kupującego.
  5. Reklamacje można składać w dowolnym terminie od daty złożenia zamówienia.
  6. Reklamacje na wady powstałe w wyniku użytkowania przedmiotu nie będą rozpatrywane, jeśli wygasła gwarancja producenta.

§ 2. Zwroty

  1. Zwroty towarów zakupionych poprzez sklep internetowy Supeo.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 515 802 515 obsługiwane są poprzez Przedsiębiorstwo P.H.U. MAT Mateusz Matyka z siedzibą w Sierakowicach, ul. Podgórna 17A, REGON 360051398, NIP 5891953737.
  2. Prawo wymienione w par. 2 pkt 1. przysługuje Kupującym będącymi osobami fizycznymi.
  3. Kupujący będący osobą fizyczną ma prawo do zwrotu towatu w ciągu 14 dni od daty zakupu.
  4. Oświadczenie o zwrocie może zostać złożone za pośrednictwem dowolnego, dogodnego dla Kupującego kanału kontaktu:
    1. elektronicznie poprzez przycisk "Reklamacja" w zakładce Moje konto > Zamówienia
    2. e-mail kontakt@supeo.pl
    3. telefonicznie pod nr telefonu +48 515 802 515
    4. osobiście w sklepie stacjonarnym Supeo.pl z siedzibą w Sierakowicach, ul. Podgórna 17A
  5. Kupujący może dokonać zwrotu dowoloną metodą wysyłki.
  6. Zwracany towar musi być w stanie niepogorszonym, bez śladów użytkowania.
  7. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  8. W przypadku zaakceptowania zwrotu, zwrot kwoty zakupu zostanie dokonany za pośrednictwem przelewu bankowego, na rachunek wskazany przez Kupującego.